Rabu, 22 April 2009

Testimoni Terhadap Penggunaan 3D, Deu,Det,Karm pada saya


Salam HPA,

Untuk pengetahuan semua, saya ada mengalami tekanan darah tinggi yang ada pada genetik saya...

Pada bacaan pertama sebelum pengambilan 3D bacaan tekanan darah saya seperti berikut Dystolic 160, Systolic 93 , Pulse 110...

Selepas pengambilan 3 hari pada kiraan dos makan Deu pagi Karm tengahari dan Det malam pada kadar 1 kapsul setiap dos....badan saya ada mengalami sedikit penyahtoksid ruam pada badan saya....

Kiraan pada mesin tekanan darah pula menunjukkan penurunan mendadak pada tekanan darah saya iaitu Dystolic 138, Systolic 68 , Pulse 86...alhamdulillah penurunan yang saya tidak jangkakan dengan dos yang minimal yang mana Tuan Hj Ismail sarankan kepada ibu saya secara kebetulan telah menghadiri PIC bersama-sama beliau di Jawi, Perlis...Mak saya adalah seorang jururawat bertauliah juga terkejut dengan keputusan saya...

Terima kasih HPA...

Bertambah gembira saya lagi apabila sebelum itu saya telah mengambil bacaan gula saya iaitu 9.2 pada skala mesin penyukat kandungan gula dan selepas pengambilan 3D saya telah mencapai penurunan normal iaitu kepada 6.8...alhamdulillah....sekarang saya cuma kawal permakanan saya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan