Selasa, 21 April 2009

Pengenalan Perjuangan



Assalamualaikum dan salam ikhlas ukwah,




Kepada yang mengenali saya salam perkenalan dihulurkan....


Terima kasih dihulurkan kepada sesiapa yang membantu bagi memberi peluang untuk saya membentangkan kertas seminar tempoh hari..Seminar Keganasan terhadap Wanita dan Kanak-kanak anjuran Pej Jabatan Pembangunan Wanita Negeri Pulau Pinang bertempat di Penang Golf Resort pada 19/4/2009.


Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Cik Fatimah Hajar dari Rumah Nur Telok Air Tawar kerana menjemput saya sebagai penceramah dan memberi peluang kepada HPA untuk slot perkembangan pemasaran...Peluang kepada pihak kami untuk memberi pemasaran produk halal lagi Thoyyibah...



Ucapan terima kasih kepada En. Abd Hijar dan isteri tercinta Mazni Kamis kerana bersama-sama meluangkan masa untuk bersama-sama dengan HPA dengan saya...


Saya ucapkan selamat perkenalan dan jemput-jemputlah selalu dalam blog saya ini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan